Otázky a odpovede

Náš portál Vám umožňuje objednať si jedlo, pizzu alebo nápoje z prezentovaných reštaurácií.

Všetky fyzické osoby nad 16 rokov, ktoré si chcú objednať jedlo v lokalite, v ktorej pôsobia prezentované reštaurácie.

Nie, registrácia vôbec nie je povinná. Registrovaním sa ale získate množstvo praktických výhod, ako napríklad predvyplnené údaje pri objednávke, možnosť vytvoriť si domácu, pracovnú adresu, či pracovnú adresu a objednávku tak potvrdiť na 3 kliknutia.

Registrovaním sa môžete jedlo objednávať efektívnejšie a rýchlejšie, pretože systém si zapamätá a automaticky vyplní vaše osobné údaje pri objednávke. Nemusíte tak opakovane vypĺňať meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail a adresu. Objednávku potom dokončíte na 3 kliknutia. Do systému si dokonca môžete uložiť domácu, pracovnú alebo akúkoľvek inú adresu, ktorú si systém zapamätá a pri objednávke sám vyplní.

Adresu je možné si uložiť pri vytváraní objednávky v košíku alebo priamo v profile. Prihláste sa a v sekcií "Moje adresy" môžete spravovať svoje adresy. Kliknutím na tlačidlo pridať novú adresu Vás systém vyzve aby ste vyplnili údaje pre Domov, Práca alebo Iná. Inú adresu, ktorú pravidelne využívate si môžete pomenovať ako chcete - napríklad Babka a Dedko.

Systém ponúka možnosť uložiť si adresu domova, práce alebo iného, často využívaného miesta - napríklad adresu Babky a dedka, ktorým pravidelne objednávate obed. Pri vytvorení objednávky potom už len kliknete na jedno z tlačidiel, ktoré zvolenú adresu samo vyplní.

Nie, v žiadnom prípade nie sú verejne prístupné. Vidíte ich len Vy a do reštaurácie sa odošle len tá adresa, na ktorú ste si práve objednali jedlo.

Áno, adresy je možné spravovať úplne jednoducho cez Váš profil. Prihláste sa a v sekcií "Moje adresy" môžete aktuálnu adresu kliknutím na príslušnú ikonku alebo tlačidlo zmeniť, vymazať alebo pridať novú.

Košík predstavuje Váš elektronický nákupný košík podobne ako v bežnom kamennom obchode. Môžete do neho pridať na čo máte chuť, keď v ňom bude všetko, čo ste chceli, tak ho zaplatíte. Objednané položky Vám následne reštaurácia doručí na uvedenú adresu alebo si po ne prídete (v prípade voľby osobného prevzatia).

Kliknutím na farebné tlačidlo "Košík" v hornej časti obrazovky, alebo po pridaní produktu do košíka kliknutím na sivé tlačidlo "Do košíka".

Jednoducho, jedným z troch spôsobov. 1. Kliknite na ikonu košíka v blízkosti konkrétneho jedla. Do košíka sa pridá 1 porcia. 2. Upravte požadované množstvo tlačidlami + alebo -, prípadne počet vpíšte ručne a následne kliknite na tlačidlo košíka v blízkosti položky. Do košíka sa pridá požadované množstvo. 3. Kliknite na názov alebo fotografiu produktu. Otvorí sa Vám okno s detailom. Podobne ako v druhom prípade môžete upraviť počet kusov a kliknutím na košík ich pridať do košíka. V detaile produktu sa Vám zobrazia aj extra prílohy, ktoré je k produktu možné priobjednať. Zaškrtnutím požadovanej prílohy sa príloha sa do košíka pridá toľko produktov s prílohami, koľko tlačidlami + a - nastavíte a následne pridáte do košíka. K jedlu je možné pridať poznámku - ak máte špeciálnu požiadavku. V prípade poznámky je možné do košíka pridať len 1 produkt. Ak ich chcete objednať viac, musíte ich pridať do košíka opakovane. To preto, aby Vaša špeciálna požiadavka bola priradená vždy len ku konkrétnemu 1 jedlu.

Samozrejme. Počet kusov upravíte tlačidlami + alebo -, prípadne hodnotu môžete vpísať ručne. Následne kliknite na ikonu košíku a do košíka tak pridáte požadované množstvo.

Kliknutím na jeho názov alebo fotografiu sa Vám zobrazí detail produktu. Uvidíte alergény, extra prílohy, ktoré je možné doobjednať, fotografiu, ak ju produkt má priradenú a pole pre vpísanie poznámky - Vašej špeciálnej požiadavky.

Áno cez detail produktu, ktorý zobrazíte kliknutím na názov produktu alebo jeho fotografiu. Zaškrtnutím zvolenej prílohy sa Vám po stlačení ikony košíka pridá toľko produktov s prílohami, koľko ste zvolili. Ak Chcete 1 produkt s prílohou a druhý, ten istý, bez prílohy, vložte ho do košíka v 2 krokoch. Čo ak nevidíte prílohy? V tom prípade reštaurácia neumožňuje k zvolenému produktu doobjednať extra prílohy.

Ak v detaile produktu nevidíte extra prílohy k produktu, reštaurácia neumožnila ich k danému produktu priobjednať.

Áno cez detail produktu, ktorý zobrazíte kliknutím na názov produktu alebo jeho fotografiu. Do poľa "Poznámka" môžete napísať Vašu špeciálnu požiadavku, napríklad "Prosím bez cibule." Ak k produktu pridáte poznámku, tak je možné do košíka pridať len 1 produkt. Ak ich chcete objednať viac, musíte ich pridať do košíka opakovane. To preto, aby Vaša špeciálna požiadavka bola priradená vždy len ku konkrétnemu 1 jedlu.

Otvorte košík kliknutím na farebné tlačidlo "Košík" a zobrazí sa Vám rekapitulácia objednávky. Tu uvidíte všetky produkty, prílohy a poznámky. Ďalej môžete pokračovať ďalším výberom z ponuky alebo potvrdením objednávky.

Odstránite ju jednoducho - kliknutím na ikonu koša, alebo tlačidlom - (mínus). Odstránenie už len potvrdíte v potvrdzovacom okne - to aby ste si niečo z košíka neodstránili náhodou

Tak, že do košíka vložíte jedlo, nápoj alebo produkt, ktorý chcete objednať. Následne si otvoríte košík, kde nájdete rekapituláciu objednávky. Ak ste prihlásení a máte v profile vyplnenú adresu, systém údaje vypíše za Vás. Inak je nutné vyplniť údaje: Meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefón, adresu. Zvoľte čas doručenia, typ platby, a objednávku potvrďte.

Tak v časti "Adresa doručenia" kliknite na tlačidlo "Práca" a údaje sa prepíšu. Farebné tlačidlo Vás informuje o tom, ktorá adresa je práve vyplnená.

V časti "Adresa doručenia" kliknite na sivé tlačidlo s názvom adresy, ktorú ste si predtým uložili. Kliknutím sa údaje prepíšu. Farebné tlačidlo Vás informuje o tom, ktorá adresa je práve vyplnená.

Tak v objednávke v časti "Adresa doručenia" vyplňte údaje a zvoľte, či ju chcete uložiť ako adresu "Domov" alebo "Práca". Ak ju chcete uložiť ako inú, urobíte tak cez svoj profil a časť "Moje adresy".

Áno, portál umožňuje objednať si jedlo na neskôr. V časti "Doručenie" zvoľte deň: Dnes alebo iný požadovaný deň a vyberte kedy približne chcete jedlo doručiť. Objednávka bude doručená približne vo Vami zvolenom čase.

Ak zvolíte možnosť čo najskôr, tak po potvrdení objednávky ju odošleme do reštaurácie. Tá objednávku skontroluje, príjme a odpovie, kedy približne objednávku doručí. Čas je však len orientačný, skutočný stav overíte zavolaním do reštaurácie.

Za objednávku je možné zaplatiť zvolením zo zobrazovaných spôsobov. Ak je možný len 1 spôsob platby, napríklad online, iný spôsob nebude možné vybrať.

Skontrolovanú objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo "Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby". Prosíme Vás, aby ste pred potvrdením objednávky skontrolovali všetky uvedené údaje. Po potvrdení objednávky ich nebude možné zmeniť.

Nie. Keďže ide o produkty pripravované na objednávku, tak v zmysle Podmienok používania Portálu nie je možné stornovať objednávku.

Po potvrdení objednávky z Vašej strany ju odošleme do reštaurácie. Tá ju skontroluje a po potvrdení zo strany Vám zašleme potvrdzujúcu SMS správu s predpokladaným (orientačným) časom doručenia. Stačí už len počkať, kým sa Vaše jedlo navarí. V prípade ak reštaurácia objednávku odmietne, budeme Vás rovnako informovať SMS správou s dôvodom, prečo ju nemôže prijať.

Manipulačný poplatok je poplatok, ktorý účtuje (resp. môže účtovať) reštaurácia za každú porciu jedla. Ide o poplatok súvisiaci s činnosťami, ktoré vedú k doručeniu Vášho jedla. Ak reštaurácia účtuje manipulačný poplatok, budete o tom informovaní pri rekapitulácií objednávky a rovnako aj v sekcií Informácie - Donáška.

Objednávku môžete reklamovať na telefónnom čísle reštaurácie, z ktorej ste si objednali. Telefónne číslo nájdete v sekcií "Kontakt". Spôsob reklamácia závisí od reklamačného poriadku konkrétnej reštaurácie. Potrebné informácie nájdete v časti "Informácie - Donáška".